ბლოგერები
ნატო მღებრიშვილის ბლოგი
ეს ბლოგი არის ყველასთვის, ვისთვისაც სულ ერთი არაა მომსახურების ხარისხი საქართველოში. ვისაც სურს, რომ საქართველოში მაღალი სტანდარტების შესაბამისად მოემსახურონ მომხმარებელს. ამ ბლოგის შექმნის მიზანიც ესაა – დაეხმაროს სერვისის სფეროში დასაქმებულ ადამიანებს, მენეჯმენტს, არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებასა და გამოსწორებაში. მომხმარებელთან ურთიერთობის სტრატეგიის შემუშავებაში. თემები, ვფიქრობ, არანაკლებ საინტერესო იქნება თავად მომხმარებლისთვის.
უკმაყოფილო მომხმარებლიდან ლოიალურ კლიენტამდე – მაინც რატომ არის კლიენტი ყოველთვის მართალი?
კმაყოფილი მომხმარებელი ყველა კომპანიის მიზანია. თუმცა, სამწუხაროდ, ქართულ რეალობაში მხოლოდ იშვიათ გამონაკლისებს წარმოადგენს მაღალი სტანდარტების მომსახურება, ღიმილი, თავაზიანობა…
04-10-2016
დაწვრილებით...
ქოლცენტრი თქვენი ბიზნესის ყურია
წინა პოსტში უკვე ვისაუბრეთ, რომ მომხმარებლისთვის კომპანია პირველ რიგში ასოცირდება სერვისის სფეროში მომუშავე თანამშრომელთან, ოპერატორთან.
04-10-2016
დაწვრილებით...
პრობლემები მომსახურების სფეროში
იმის მიუხედავად, რომ აქტიურად ვარ ჩართული მომსახურების სფეროს პრობლემების გამოსწორებაში, (საქართველოში ერთ-ერთი მულტიჰოლდინგური კომპანიის ქოლცენტრს ვხელმძღვანელობ), და ეს პრობლემები (მთლად ასეთისგან ღმერთმა დაგვიფაროს) ასე თუ ისე, ნაცნობია ჩემთვის, მაინც ძალიან მაღიზიანებს ცუდი მომსახურების ფაქტები
04-10-2016
დაწვრილებით...