Versace-ს კვერცხები - კვირის პალიტრა

Versace-ს კვერცხები

ფუფუნებასთან დაკავშირებით, მომხმარებელს სტერეოტიპი ჩამოუყალიბდა ალმასების, მოდური სამოსისა თუ ძვირფასი ავტომობილების მწარმოებელი ბრენდების სახით. ამასთან, მყიდველისთვის პროდუქტი ხშირად განისაზღვრება არა მისი ხარისხით, არამედ ბრენდის იმიჯით.

ვრცლად იხილეთ "დუდანას ბლოგზე"

სწორედ ამ პრობლემას მიუძღვნა თავისი გამოფენა სან ფრანცისკოში პედი მერგუიმ. ის გვაჩვენებს, რომ იოგურტი, ძეხვი, კვერცხები, ხილი და რძე გაცილებით მიმზიდველად გამოყურება ვერსაჩეს, გუჩის, ლუი ვიტონის, ნაიკის თუ ეფლის შეფუთვაში. ამ გზით მხატვარს სურს დასცინოს ბრენდული პროდუქციის ზედმეტად გაბერილ ფასებს.