ბლოგერები
ნატო მღებრიშვილის ბლოგი
ეს ბლოგი არის ყველასთვის, ვისთვისაც სულ ერთი არაა მომსახურების ხარისხი საქართველოში. ვისაც სურს, რომ საქართველოში მაღალი სტანდარტების შესაბამისად მოემსახურონ მომხმარებელს. ამ ბლოგის შექმნის მიზანიც ესაა – დაეხმაროს სერვისის სფეროში დასაქმებულ ადამიანებს, მენეჯმენტს, არსებული პრობლემების იდენტიფიცირებასა და გამოსწორებაში. მომხმარებელთან ურთიერთობის სტრატეგიის შემუშავებაში. თემები, ვფიქრობ, არანაკლებ საინტერესო იქნება თავად მომხმარებლისთვის.
უკმაყოფილო მომხმარებლიდან ლოიალურ კლიენტამდე – მაინც რატომ არის კლიენტი ყოველთვის მართალი?
კმაყოფილი მომხმარებელი ყველა კომპანიის მიზანია. თუმცა, სამწუხაროდ, ქართულ რეალობაში მხოლოდ იშვიათ გამონაკლისებს წარმოადგენს მაღალი სტანდარტების მომსახურება, ღიმილი, თავაზიანობა…
04-10-2016
დაწვრილებით...
ქოლცენტრი თქვენი ბიზნესის ყურია
წინა პოსტში უკვე ვისაუბრეთ, რომ მომხმარებლისთვის კომპანია პირველ რიგში ასოცირდება სერვისის სფეროში მომუშავე თანამშრომელთან, ოპერატორთან.
04-10-2016
დაწვრილებით...
პრობლემები მომსახურების სფეროში
იმის მიუხედავად, რომ აქტიურად ვარ ჩართული მომსახურების სფეროს პრობლემების გამოსწორებაში, (საქართველოში ერთ-ერთი მულტიჰოლდინგური კომპანიის ქოლცენტრს ვხელმძღვანელობ), და ეს პრობლემები (მთლად ასეთისგან ღმერთმა დაგვიფაროს) ასე თუ ისე, ნაცნობია ჩემთვის, მაინც ძალიან მაღიზიანებს ცუდი მომსახურების ფაქტები
04-10-2016
დაწვრილებით...
ენდობით თუ არა დღეს ქართულ მართლმსაჯულებას?
თქვენი აზრი მნიშვნელოვანია!
ენდობით თუ არა დღეს ქართულ მართლმსაჯულებას?
გაზეთის სტატია. მიიღეთ წვდომა
გაზეთის სტატია. მიიღეთ წვდომა
გაზეთის სტატია. მიიღეთ წვდომა
თვის კითხვადი სტატიები